Racii in dieta

Racii in dieta

Fructele de mare se afla in topul celor mai sanatoase alimente, fiind indicate in regimul alimentar al tuturor persoanelor, indiferent de varsta.
Asadar, daca iti doresti o alimentatie echilibrata si un stil de viata sanatos, dieta cu fructe de mare este cea mai buna alegere.
Cand spunem fructe de mare, spunem crustacee (crabi, raci, creveti, homari), moluste (stridii, caracatite, melci, calamari), alge, echinoderme (castravetii si aricii de mare) si bineinteles, peste si icre.

Racii reprezinta o sursa importanta de proteine, minerale si vitamine. Acestia nu contin carbohidrati si au un continut scazut de grasimi, ajutand astfel la controlul greutatii corporale.
Specialistii spun ca, o portie de raci fierti contine doar un gram de grasimi. Mai mult decat atat, carnea de raci este mult mai usor de digerat fata de alte tipuri de carne.
In cazul in care decizi sa incluzi racii in dieta ta zilnica, trebuie sa mai stii ca, datorita continutului de acizi esentiali Omega-3, racii pot preveni depresia si pot mentine buna dispozitie. Tot cu ajutorul acizilor Omega-3 care se regasesc in carnea de raci, poti tine la distanta boli precum Alzheimer, cancer, astm, artrita, diabet sau hipertensiune.
Intrucat face parte din categoria crustaceelor, racul este sursa de iod, fluor si vitamina B3 - ceea ce este foarte important pentru sanatate. Starile de oboseala, somnolenta si tulburarile digestive vor disparea.
Asadar, daca iti doresti sa slabesti fara sa afectezi sanatatea, poti consuma cu incredere fructe de mare.
O portie de raci fierti este una dintre cele mai sanatoase variante de pranz, cina sau gustare, spun specialistii. Mai ales ca, racii traiesc doar in ape curate, nepoluate si mai mult decat atat, nu contin hormoni artificiali de crestere.




top

Comanda catering

Te vom contacta in scurt timp!
×